01 Ekim, 2015

Güzel bir şeyler ...

Ekim ayı geldi. Dün son anda Eylül ayı için bir yazı yazıp aylardır süren sessizliğimi sonlandırmış hem de 2015 in Eylül ayının boş geçmemesine katkıda bulunmuştum :) 

Aslında nerdeyse hergün instagramda (ve dolayısıyla facebook ve twitterda) bir şeyler paylaşıyorum. Üstelik sadece fotoğraflarımı paylaşmakla kalmıyor bazen gereğinden uzun da yazıyorum...Amam iş blog yazmaya gelince nedense hep araya uzun sessizlikler giriyor...İnstagramdaki paylaşma alanlarına bloggera da ekleseler değil her gün yazmak günde 2-3 yazı bile yayınlarım blogumda :)

Neyse umarım bundan sonra (bu kaçıncı temennim olacak! ama sonu hüsranla bitiyor ) uzun süreli sessizliklerim olmaz...

Daha önce yazdığım gibi yaz ayları boş geçmedi...bol bol ördüm. Bu sıralar ağırlıklı (hatta sadece ) tığ işi yapıyorum. Belki biliyorsunuzdur ben şişle örerken şişi koltuğunun altına koyup örenlerdenim. Sıcaklar bastırdığında şişle örmek benim için işkence oluyor, yağ konusunda oldukça (hatta ölümcül derecede) şanslı olduğum için :) Yaz aylarında ya misinalı şişle örmeye çalışıyorum ya da tığ işine geçiş yapıyorum. 

Ama tığ işi bu sefer sadece yazla sınırlı kalmayacak gibi...örmek istediğim bir sürü model ve elimde bir sürü yarım iş var :)

Bu yarım işlerimden biri bir bebek battaniyesi (gerçi bunun gibi en az 3-4 tane daha yarım bebek battaniyem var). Motifimi ilk önce Dada's Place de gördüm, ve onun yönlendirmesi ile açıklamaya ulaşıp örmeye başladım.




Bu güzel motifin adı Something Pretty :) 
Alize Cotton Gold Batik ve 3 mm tığ ile önce bu popcorn (mısır patlağı) çiçekler örüldü....





Sonra da yine Alize Cotton Gold beyaz ile kare motif haline getirildi.

Ne yazık ki batik rengim bitti, o yüzden motiflere devam edemiyorum. 27 motifim oldu, battaniyem için 122 motife ihtiyacım var. En yakın zamanda Ulus veya Kızılay'a gidip batik ve beyaz yünlerden almam gerekiyor.

Umarım yakın zamanda battaniyemi bitirir ve sizinle paylaşabilirim.

Sevgiler


Share:

6 yorum:

  1. Dimi ama blogger de paylaş diye bişey olmaliii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle benim gibi tembeller için süper olurdu :))

      Sil
  2. ben de uzun zamandır ara verenledenim malum gündemle alakalı ,çok da özledim paylaşımları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben biraz da gündemden dolayı hiç bir yazmadım, yazmak istemedim...aslına bakarsanız kötü şeyleri, acıları ve ya can sıkıcı şeyleri buraya yazmayı sevmiyorum...yazarsam hiç unutamayacak, üstesinden gelemeyecekmişim gibi geliyor...ve bazen o kadar çok gereksiz paylaşımlar oluyor ki böyle zamanlarda asıl önemli olan gözden kaçıyor ve iş sanki birilerinin pirim yapma çabalarına dönüşüyor...ben kötü şeylerin sosyal medyada boş boş paylaşılarak üstesinden gelineceğine inanan biri değilim...paylaşımlar yerine bir şeyler yapılmalı...emin olun şehrimizde sehidimiz var diye sosyal medyada paylaşım yapan kişilerden bir çoğu tanımadan şehide sahip çıkanların bir çoğu, aynı şehirde olmalarına rağmen ailesine gidip bir başın saolsun dememiştir...duyarlı olmak sosyal medyadaki veya buralardaki paylaşımlarla ölçülmemeli bana göre...hani bir laf vardır bir dokun bin ah işit sanırım benimkisi o oldu :))

      Sil
  3. Blogların tadı başka, paylaşalım güzellikleri.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız, özellikle de güzelliklerini bol bol paylaşmak lazım ki çoğalsın...

      Sil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz