06 Nisan, 2015

Berelerde son durum

Herkese merhaba :)
Nisan aynın ilk haftası bitmek üzere. Bu demektir ki bere meydan okumasının bitmesine sadece bir hafta kaldı. Peki durum ne??

Hemen yazayım. İlk 3 beremiz bitti. Kısmetse bugün ikinci 3lüye, hatta 6,5 mm misinalı şiş bulabilirsem (utanarak yazıyorum ki ben de yokmuş 6,5mm şiş) bir bere daha ekleyip örmeye başlayacağım. Yine yünlerimi belirledim, şişler belli modeller belli.

Ama önce size geçen 3lünün raporunu vermek istiyorum.

Bu berem Fitted Seed Stitch Hat, bu yazımdan hatırlarsanız bereyi Nako Superlambs Special ve 4mm şişle ördüm. Harika bir bere, örmesi çok kolay, kesinlikle tavsiye ederim.








Bu berem Winter Waffle hat, Nako Kış Güneşi ve 6 mm şiş ile ördüm. Yine örmesi kolay, sonucu harika ve tavsiye edilebilir bir bere oldu.




Bu berem  Christian's Hat, daha önceki yazımda Alize Superlana midi ile öreceğimi yazmıştım. Ama ip ne yazık ki uygun olmadı bu bere için. Ben de yine Nako Superlambs Special kullandım. Bu berenin lastiğinde 3,5mm geri kalanında ise 4 mm şiş kullandım.






Şimdi gelecek berelerin modellerine ve yünlerine gelelim.















Bereler ve yünler hazır...Ben yorgunluk kahvemi bitirir bitirmez başlıyorum örmeye...Görüşmek üzere....

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz