09 Temmuz, 2012

Pazar Kahvaltısı /Sunday Breakfast

Uzun zamandır yeni halini merak etmeme rağmen bir türlü gidememiştim. Ben Hacettepe'de okurken gittiğimde, heryer yıkılacak gibi duran evlerle doluydu, bir çoğunun altında öğrenci kafeleri, salaş mekanlar vardı. Restarasyon sonrası önünden çok geçtim, her geçişimde bir gün buraya gelmeli diye düşündüm. Ama bir türlü fırsat yaratamadık.
Neyse bu sabah kardeşimlerle kahvaltıyı dışarda yapalım da nerede yapalım diye düşünürken aklımıza geldi, ve kahvaltıya Hamamönü'ne gittik. Güzel, hoş bir kafede kahvaltımızı yaptık ve sonra bir güzel gezdik Hamamönü'nü...
Ben çok beğendim, çok güzel, şirin hele çocukla gezmek için çok uygun bir yer olmuş (merdiven, bozuk kaldırımlar yok). Hava muhalefetine rağmen ve fotoğraf makinam olmamasına rağmen sizler için bir kaç yeri fotoğrafladım. Fotoğrafları eşimin cep telefonuyla amatörce çekebildim.

This sunday my family and my sister's decided to have breakfast out.We thougth some choices, and at last we decided to go Hamamönü...This place is a district with restorated old Ankara house. There are some mansions, museum and mosques..Most of the houses and mansions are cafe or restorante or art clubs.We had breakfast at Hamamönü and I wanted to share some photos , but forgot to bring my camera, and I took these photos by using my husband's cellphone, so they are not good  but enough to give a clue about how lovely place is Hamamönü


Burası Sanat Sokağı...Sokakda bir çok kurs yeri var, benim gözüme çarpan özellikle çinicilikle ilgili olanlar oldu.
Here is The Art Street, there are some art classes and most of them are traditional turkish arts.

Sanat Sokağının kapılarından biri...
One of the gates of the Art Street...


Tüm sokaklar çiçeklendirilmiş, özellikle duvardna sarkan sardunya saksıları harikaydı. Bir de bu petunya arabaları, Utku'şum teyze hadi bunu götürelim derken resimledim :))

All streets have flowers, you can see them hanging on walls of the houses and some of them in carriage like these. My nephew wanted to take the red one  to home :))


Bu da bunaltıcı havaya dayanamayıp kendine minik bir yatak bulmuş... İnsanlara rağmen derin bir uykuda dinleniyordu.

The weather was really hot and this little one could not stand, he/she found this place as a comfortable bed and fell in a deep sleep ...
Share:

1 yorum:

  1. Paylaşımlarınız bize de çok yardımcı oluyor, dell dizüstü teknik servisi olarak paylaşımlarınızın devamlılığını dileriz.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz