23 Mart, 2012

Yeni blog temam

Uzun zamandır bloguma hiç bir şey yazmıyorum. Unutmadım blogumu, hep aklımda, ne yazsam neler yazsam diye düşünüp duruyorum, hatta yazıları tasarlıyorum kafamda ama bir türlü fırsat bulup yazamıyorum. Hergün bloguma ve tabiki takip ettiğim bloglara bakıyorum. 2 gün önce farkettim ki blogumun temasındaki tüm resimler gitmiş :P Ücretsiz blog teması kullanmanın dezavantajı budur sanırım, arada temanız elden gidebiliyor. Hemen temayı yenileyeyim, hem blog tazelenir, hem de yeni ücretsiz temaları gözden geçirmiş olurum dedim, 2 gündür geceleri Eylül'ün uyumasını bekleyip çöktüm bilgisayarın başına...2 gecedir saat 12 den sonra o site senin bu site benim ücretsiz blogger teması arıyorum...Bir sürü de buldum...Harika temalar var, ama ne yazık ki hiç biri benim blogumun içeriğine uymuyor (özellikle yemek blogları için çok cici şeyler buldum). 
Neyse bulduklarım içerisinde şu an kullandığım temayı bir kaç düzenleme ile kendi bloguma uyguladım...İçeriği ne kadar yansıtır, uygun mudur bilemem, ama benim hoşuma gitti..Şimdilik bunu kullanacağım...
Bu arada yeni örgüler hazır, resimlenmeyi bekliyor...En kısa zamanda sizlerle paylaşacağım...
Share:

7 yorum:

  1. Blok temanı çok sevdim Sercan. Sade,sevimli.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Tebdil-i mekanda ferahlık vardır Sercan biraz kullanırsın sıkılınca değiştirirsin, bence güzel olmuş:))
    Örgüler için çok bekletme olur mu..
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. sade ve şık hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  5. Cumartesi Nazan'la kulaklarını çınlattık, Ulus 'ta buluşup Sercan'ıda çağıralım dedik. Teman çok keyifli olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. tema yorumalrınzı için çok teşekkrüler, bence de tebdil-i mekanda ferahlık vardır selmacım :))
    elif ablacım keşke yapabilsek öyle bir şey...havalar az daha güzelleşse ben de cesaretimi toplasam alsam kızı gelsem...

    YanıtlaSil
  7. Evet çok güzel gerçektende, sağlıkla kullanılsın.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz