10 Mart, 2011

Sepet Erimedi :(

Aslında bu blogger yasağı tam iyi zamana denk geldi..."Aaaaa ne diyor bu kadın, delirmiş mi ne " dediğiniz duyar gibiyim..Yok yok delirmedim, kendi beceriksizliğimi bu yasağın üzerien atma niyetindeyim sadece. Ben sepeti eritemedim Şubat ayı içersinde :( Blogumla da ilgilenemedim, sadece ne örebilrim diye bol bol nette gezdim, örnek topladım...Ama söz, örüp bitireceğim o sepettekileri ve ördüklerimi de sizlere hediye edeceğim.
Bu sıralar takip etmekten zevk aldığım Hobi Vakti'nin tembelliği bende de var sanırım :)
Share:

2 yorum:

  1. sercan eritirsin.ben sana güveniyorum.kolay gelsin.bendede çok var malesef.

    YanıtlaSil
  2. ahh ahh benim evde yüncü gibi yiğit yün le ortak olacağım yakında

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz