05 Şubat, 2011

Haftanın Blogu Projesi

Blogunu sık sık güncelleyen blogculara imreniyorum.Hele de her ekledikleri yazı sadece bir resim ve 2 satırdan ibaret olmayıp, uzun uzun tadına doyulmayan yazılar yazanlara...Bence blogcu olmak demek bir yerlerden buldukları resimleri eklemek ya da yaptıklarını 1-2 resimle bloga yerleştirmek demek değil. Blogculuk bundan daha fazlası. Doyurucu ve okunası yazılar yazmak, ve münkünse bunaları resimlerle desteklemek...İşte bu blog yazarlarını çok seviyorum. Ben henüz kendimi bu anlamda iyi bir blogcu olarak görmüyorum, umarım bir gün o özendiğim, imrendiğim blog yazarlarındnan biri olabilirim.
Şimdi bu çalışkan blog yazarlaırndan biri, çok güzel bir proje başlatmış. Her hafta bir blogu tanıtıyor bizlere. Süper! Biraz geç haberim oldu ama hemen ben de katıldım bu projeye. Sizleri de katılımınız için ve destek için davet ediyorum bu projeye.Leylak kokulu blogun harika projesinin detaylarını okumak için buyrun lilacsmell'e
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz