05 Şubat, 2011

Bebek örgülerim

Bebeklere örgü örmenin bence en güzel yanı hemencecik bitiyor olması :)) (Allah'ım sabırsız mıyım neyim??)
Bir süredir taktım bebek örgülerine harıl harıl bebeklere ve ya çocukalra örülecek örnekler arıyorum...Ve her örgü örmeyi seven gibi gözüm doymuyor örneklere devamlı "daha daha" modunda aranıyorum :)


Bu modeller geçtiğimiz aylarda ördüğüm, benim çömezliğime denk gelen örgüler...Ben çok zevk aldım bu yakadan başlama örneklerden, hatta ustalaştım bile diyebilirim:) Kanıtı da aşağıdaki örnek, bakarak ördüm, sayıları felan hakkında hiç bir bilgim yok, hatta kendi ördüğümün sayılarını bile hatırlamıyorum :))

Share:

2 yorum:

  1. ikisi de çok cici olmuş canısı ellerine sağlık
    örgü uzmanımız bizim :)

    YanıtlaSil
  2. Yakadan başlama modeller bebekler için mükemmel kullanışlı oluyor canım,çok da güzel örmüşsün,sana tavsiyem bu yakadan başlama örneklerin bir de V yaka olanlarından denemen..

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz