22 Ocak, 2010

Yarım Kalanlar

Geçen hafta yazdıklarımın üzerinden hemen bu yazıyı yazıyor olmak ne kadar zor...Hemen yazacağım, uzatmak, kelimelerle oynamak ya da süslemek yok...Ben bebeğimi kaybettim...Üzerinden bir hafta geçti, gerçi onun kalbi duralı çok daha uzun zaman olmuş...Neyse düşünmek, üzerine yorum yapmak yok...Düşündükçe beni içine çekiyor çünkü...

Operasyondan sonra çok fazla ayakta kalamadığım, ağrılarım olduğu ve genelde uzanmak zorunda kaldığım için, hemen aldım elime örgümü.Hem uzanırken yapabileceğim, hem de kafamı meşgul edebileceğim bir şey olduğu için harıl harıl bir şeyler örmeye başladım...Kendi bebişime öremedim ama, doğum yapacak bir arkadaşımın bebişi için güzel bir battaniye örneği buldum ve hemen bir heves başladım...Ne yazıkki benim bebiş heyecanım gibi bu battaniye de yarım kaldı...Elimdeki yünler ancak battaniyenin yarısına  yetiyor ve kötü haber yüncümde ne yazıkki aynı renk yok! Kendi yüncüm -ki Kartopunun bayisidir- dışında bir çok yere baktım ama ne yazıkki bulamadım...O yüzden şimdilik bu battaniye bir kenarda bekleyecek...

Ama bir bakın çok cici değil mi?


 


Share:

10 yorum:

  1. Üzüldüm ama vardır bunda da bir hayır.gençsin daha.ilerde olur inşallah..Allah hayırlısını versin..

    YanıtlaSil
  2. Canım benim, çok üzüldüm ama hayırlısı olsun,mutlaka bir sıkıntısı vardı ki böyle oldu,üzme kendini..

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun herşeyde bir hayır vardır allah sana güzel ve sağlıklı ikiz nasip etsin inşallah....

    YanıtlaSil
  4. çok saolun arkadaşlar, biz de eşimle hayırlısı buymuş hakkımızda diye düşünüyoruz...zamanı geldiğinde inşallah biz de sağlıklı, hayırlı evlatlara sahip oluruz...

    YanıtlaSil
  5. sevgili sercan,bir süredir sessizce seni takip eden bir okuyucunum.yaşadıklarına çok üzüldüm,kolay değil tabi.ama inşallah yakın zamanda sağlıklı bir bebeğiniz olur.biz de eşimle bebek istiyoruz.hayırlısı bakalım.çalışmalara devam:))
    battaniye çok hoş olmuş ellerine sağlık.umarım ipi bulursun ve bitirebilirsin.
    bana da gel olur mu?
    filizinevi.blogspot.com
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. zeynepgulneva22 Ocak 2010 21:56

    battaniye çok şirin yarısını da ipin rengine uygun başka bir iple örsen sonra nbirinin üzerine diger renkten ayıcık falan örüp aplike yapsan olmaz mı? sadece bir fikir. battanye cok guzel ya yarim kalmasina gonlum dayanamadi beynimde hemen boyle bir fikir uretti

    YanıtlaSil
  7. filizcim umarım Allah gönlüne göre verir ve sağlıklı bir beğe kavuşursun...zeynepcim senin aklına gelne benim de aklıma geldi, ama o en son çare...şimdilik duruyor battaniyem, yüncüme ve bir kaç yüncüye daha sipariş ettim ipten, umarım buluruz yünü...onu bitirmeye kararlyım anlyacağın...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş. İpin devamı inşallah bulunur. Bulunmazsa da sorun değil örgüde çareler tükenmez :) Biraz hayal gücü insana tüm dertlerini unutturur :)

    YanıtlaSil
  9. sercan ablacım
    seni yormak istemem ama açıklamasını yapacakmısın?
    bir de kaç ipten çıkıyo?
    bizim yüncü malum renk seçeneği yok çok
    olassa senn yüncüden hallederiz demi?
    seni seviyorum:))
    pelin

    YanıtlaSil
  10. canım yapacam da mail attım tarifin sahibine ondan cevap bekliyorum. 4 tane ipten rahat çıkar...bebe ipi alabilirsin...

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz