26 Ocak, 2010

Bebek Battaniyesi (Waffle Blanket by Alexis Layton)




Yarım kalan battaniyemin yünlerini hala bulamadım...Sizler için örneğin sahibinden izin alıp tarifini yayınlıyorum.Aşağıdaki resim battaniyenin bitmiş hali...





Başlama: 10 Ocak 2010
Bitiş:-
Şiş: 5 mm
Yün: Kartopu Gonca Renk K 291 400 gr
Şema: Waffle Blanket by AlexisLayton
Yapılışı:Ben 142 ilmek attım. Benim yünüm ve şişimle 142 ilmek 80 cm eninde bir bebek battaniyesi yapıyor. Siz kullanacağınız ip ve şişe göre, 4 ün katları artı 10 ilmek şeklinde ilmek atın.
9 sıra düz örün
9 sıra düzden sonra örneğe başlıyoruz.
1. sıra: Tamamını düz örün
2. sıra:5 ilmek düz, *4 ters, ip dola*,  işaretin arasını sonda 5 ilmek kalıncaya kadar tekrar edin, 5 düz
3. sıra:
5 düz, *doladığınız ipi şişten düşürün, bir ip dolayın, 1 ilmeği örmeden şişe alın, 3 düz örün, örmeden aldığınız ilmeği ördüğünüz 3 ilmeğin üzerinden geçirin*, 5 düz
4. sıra:
5 düz, aradaki tüm ilmekler ters, 5 düz
Battaniye istediğiniz boya ulaşıncaya kadar bu 4 sırayı tekrar tekrar öreceksiniz. İsteidğiniz boya ulaşınca 4. sıradan sonra 9 sıra düz örüp battaniyeyi bitereceksiniz.


Örneğin orjinaline Ravelry'den de ulaşabilirsiniz.


Takıldığınız bir nokta olursa Lütfen Hanimelim'de ilgili başlığa yazar mısınız?Orada daha detaylı açıklama yapabilirim.


Alexis Layton' a bu güzel örnek için çok teşekkür ediyorum.
Thank you Alexis Layton for this lovely pattern!
Share:

2 yorum:

  1. Güzel bir örnek elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. sercancığım ben foruma giremiyorum bir türlü nasıl girebilirim gerçi aynı sorunu kendi blogumdada yaşıyorum lütfen yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz