08 Haziran, 2008

Boş durmuyorum...

Bir süredir blogumla ilgilenemedim, bu sıralar daha çok örmekle vakit geçiriyorum, foruma bile fazla bakamıyorum...örmek derken yastığı bitirip yenilerine başlamadım, şimdilik netten model ve örnek topluyorum, sonra da onları çıkarmaya çalışıyorum...Şu an elimde ördüğüm bir çocuk hırkası var. Pınar Demirkıran'ın sitesinde anlatımı olan çok hoş bir hırka, burdaki beyaz hırka...başladım umarım çıkarabilirim. Bu arada Pınar Hanım çok marifetli bir bayan, ben kendisini Anchor Butik dergisinde gördüm, marifetlerini de...Bence bilmeyenleriniz varsa blogunu bir gezin...
Share:

1 yorum:

  1. selam..çıkıyorum dedim ama hala buralardayım.pınar hanımın bebek yeleğine bizde bayıldık.orjinaline en çok benzeyende onunki olmuştu bana göre.konyadaki blogcu tanışma günümüzde kendisiyle tanışma fırsatımızda oldu.gerçektende çok hoş ve zarif bir bayan.sizinkinin bitmişinide bekliyoruz.sevgiler tekrar.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz